PERSBERICHT Overname i-Hosting B.V.

Oxilion neemt hostingactiviteiten van i-Hosting over

Per 1 augustus 2017 neemt Oxilion de hostingactiviteiten van i-Hosting over.

i-Hosting is onderdeel van Creaal Holding uit Deventer. Creaal heeft ervoor gekozen om zich meer te focussen op hun andere expertises en daarom het onderdeel hosting over te dragen aan Oxilion BV uit Enschede. Onder Creaal Holding vallen onder andere i-Design, YieldShield en Factor12.

Joost Tervelde (managing director Creaal): ‘Samenwerking opent de wereld. Dat is ons motto. Doordat wij ons volledig hebben toegespitst op het maken van software krijgt hosting binnen ons dienstenpakket niet de aandacht en kwaliteit die het nodig heeft. Door een partnership aan te gaan met Oxilion, kunnen onze klanten straks gebruikmaken van de expertise van Oxilion op dit gebied. We hebben bewust gekozen voor een partij die al veel ervaring heeft en waarvan wij het vertrouwen hebben dat onze klanten minstens even goed worden geholpen als bij ons.’

Oxilion is een hostingbedrijf dat staat voor persoonlijk contact, hoogwaardige kwaliteit en een nuchtere aanpak.
Sinds 2000 is het bedrijf actief op het gebied van hosting en heeft inmiddels duizenden klanten. Oxilion biedt hosting voor iedereen; van één website tot zeer complexe omgevingen.